Kā mājas darbi palīdz zaudēt svaru

Esi formā! 2.decembris
 
pixabay
Baiba Puriņa
 
Nav nekā labākā, kā apvienot patīkamo ar lietderīgo. Mājas darbu apdarīšana noteikti neiekļaujas "patīkamo" kategorijā (tas gan, protams, gaumes jautājums), taču, ja tos veicot iespējams ne tikai iztīrīt mājokli, bet arī vēl parūpēties par savu fizisko formu, iespējams nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu.

1. Grīdu mazgāšana

Ja kādreiz māja ir tīrīta ar tvaika slotu, tad jau zināms, ka nepieciešams liels roku spēks, lai atbrīvotos no traipiem uz grīdas. Iespējams, tas šķiet komiski, taču ieteicams kārtīgi izstaipīties pirms grīdas tīrīšanas ar šādu slotu.

Ar slotu tīrot grīdu, tiek nodarbināti vēdera muskuļi un rokas. Nebrīnies, ja pēc grīdas mazgāšanas sāp rokas, jo tās būs pamatīgi nodarbinātas tīrot traipus no grīdām.

pixabay

2. Skapju kārtošana

Sākot no darbarīku skapjiem garāžā līdz grāmatu plauktiem dzīvojamajā istabā - mantu kārtošana tajos lieliski nodarbinās roku muskuļus. Nav jau nekāds brīnums, jo jācilā kastes, jāslauka plaukti, jāpārliek grāmatas utt. Tas viss prasa lielu roku darbu.

Ceļot kastes, tiks nodarbinātas arī kājas. Svarīgi ir atcerēties kastes pareizi celt - izmantojot kājas, nevis muguru. Pie kastes nedaudz ieliecies ceļos un tad to cel iztaisnojot kājas, nevis liecot muguru.

pixabay

3. Putekļu sūkšana

Jā, arī ar putekļu sūcēja palīdzību iespējams sadedzināt dažas kalorijas. Kad tīri māju ar putekļu sūcēju, pārliecinies, ka stiep kāju muskuļus, stumjot aparātu prom no sevis.

Turklāt, ložņāšana ar putekļu sūcēju, lai piekļūtu grūti aizsniedzamām vietām, lieliski dedzinās kalorijas.

pixabay

4. Dārza darbi

Zāles pļaušana lieliski palīdzēs dedzināt kalorijas. Pļāvēja stumšana dos lielisku treniņu rokām un kājām, jo aparātam piemīt liela pretestība, kas liks strādāt muskuļiem. Turklāt karstā dienā svaru zaudēt palīdzēs arī svīšana.

Tāpat palīdzēs arī citi dārza darbi, taču svarīgi ir atcerēties par izstaipīšanos, īpaši ravēšanas laikā. Turklāt dārza darbos tiek nodarbināti muskuļi, kas parasti netiek aiztikti, tāpēc, lai izvairītos no traumām, ieteicams pirms tiem iesildīties.

pixabay

5. Logu mazgāšana

Nav labāka roku treniņa par logu mazgāšanu. Tomēr svarīgi atcerēties rokas kustināt pareizi, lai to muskuļi netiktu traumēti, citādi nākamajā dienā var nākties sadzīvot ar asām sāpēm.

Mazgā logus un iegūsi labi trenētas rokas!

pixabay

Avots

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija