7 neparastas metodes, kas palīdzēs cīnīties ar bezmiegu

Veselība 28.septembris
 
Baiba Puriņa
 

2 / 7

pexels.com

2. Pozitīvo notikumu pierakstīšana pirms miega

Ja nespēj apturēt domu "karuseli", tas var palielināt trauksmes līmeni un tracēt iemigšanai. Pirms gulētiešanas dod sev 15 minūtes laika, lai pierakstītu visus pozitīvos notikumus, kas notikuši dienas laikā. Šī tehnika palīdzēs koncentrēties uz labajām lietām, samazināt stresa un trauksmes līmeni, kā arī uzlabot miega ilgumu un kvalitāti.

Noderēja?

Komentāri 3

Komentē 3

 
Anonīms
 

Debīlisms, tādu daudzumu sāls un cukura aprīt

28.septembris Atbildēt

Jā, es dažreiz, kad 3 naktī nevaru aizmigt, ieeju Draugos .....

28.septembris Atbildēt

....ha...ha..ha...cik vienkārši ieber mutē, zem mēles 7 ēd.kar. ,bet man tur nav tik daudz rūmes ....hahaha !!!!

29.septembris Atbildēt
 

Lasītākie

Autorizācija