Kā atgūt spēkus pēc brīvdienām, kad nemaz negribas strādāt

Viedoklis 28.jūnijs
 
Publicitātes foto
AO Anete Ošleja
 
Pirmā pēcsvētku darba diena ir klāt. Man, kā vienmēr, pēc garām brīvdienām domas par strādāšanu nemaz nenāk pie sirds. Labāk vēl kādu dienu laiski atpūstos, vismaz vēl vienu dienu. Tomēr ir klāt jauns darba cēliens un ir nepieciešams sevi motivēt darbam.

Šobrīd man gribētos brīvdienas pēc brīvdienām. Man liekas, ka daudzi varētu man piekrist.

Pēcsvētku laiks, pirmās darba dienas ir visai grūtas. Māc nogurums, nāk miegs un ir tik ļoti liela vēlme pēc vēl vienas brīvdienas. Tāpēc, lai šis pirmais laiks pēc svētkiem tiktu aizvadīts produktīvi un slinkums tiktu likts malā, ir nepieciešams sevi kaut kā motivēt un uzmundrināt.

Viens no vienkāršākajiem veidiem ir labs un kvalitatīvs miegs. Doties laicīgi gulēt, lai nākamajā rītā justos mundrs un enerģisks. To man liekas, ka brīžiem ir vieglāk pateikt nekā izdarīt. Mans kvalitatīva miega padoms ir izvēdināt guļamistabu pirms gulētiešanas. Šajā karstajā laikā tas ir īpaši svarīgi. Lai arī bieži vien tiek runāts par to, ka īsi pirms gulētiešanas nevajadzētu lūkoties telefona ekrānā, es godīgi varu atzīt, ka ar to mēdzu krāpties. Man tas neizdodas. Tāpēc vienmēr galvā izdomāju laiku, cikos man vajadzētu doties pie miera un lieku telefonu nost.

Svarīgs ir ne tikai labs miegs, bet, manuprāt, arī labas brokastis. Lai arī manas brokastis ne ar ko īpaši neatšķiras no vairums citu cilvēku, bet, lai man būtu enerģija, visbiežāk brokstīs mēdzu notiesāt auzu pārslu putru. Pēc laika tā var apnikt, bet dažādu piedevu variēšana var radīt pavisam jaunu garšu buķeti. Piemēram, man pēdējā laika iecienītākā putras piedeva ir karote zemesriekstu sviesta un banāns. Citkārt pievienoju dažādas ogas, tāpēc ilgākā laika posmā šis ēdiens nevar apnikt. LifeHacks ir apkopojis septiņus pārtikas produktus, kas sniegs tev papildu enerģiju un mundrumu visas dienas laikā.

Tomēr brīžos, kad brokastis nav pa prātam, īpaši pēcsvētku laikā, kad brīvdienās ir baudīti gardi ēdieni, par labu enerģijai kalpo zaļais kokteilis. Tev būs nepieciešams ūdens, spināti, banāns, kanēlis, linsēklas. Klāt vēl var pievienot dažādas ogas vai augļus pēc sirds patikas. Visas sastāvdaļas ieliek blenderī un sablenderē. Šāds smūtijs ir ne tikai gards, bet arī sniedz enerģiju jaunai darba dienai.

Svarīgi ir pēc svētkiem savu ķermeni atjaunot. Svētkos ir baudīti dažādi dzērieni un ēdieni, tāpēc šajā laikā nepieciešams pastiprināt dzert ūdeni.

Kas vēl būtiski, lai pēcsvētku pirmās darba dienas netiktu izniekotas, ir sevi mazliet jāapbalvo. Piemēram, pēc garas un saspringtas dienas doties uz pludmali un atveldzēties jūrā. Vai doties baudīt nesteidzīgu atpūtu, kādā āra terasē. Aizpildot laiku pēc darba, šķitīs, ka dienas laikā nemaz nav strādāts. Es bieži vien šādi cenšos apmānīt sevi. Laba atpūta pēc darba liek pazust visām raizēm un problēmām. Tāpēc svarīgi ir gūt pozitīvas emocijas, lai turpmāk darbs uz priekšu labāk sokas.

Izlasi arī LifeHacks septiņus padomus, kā vislabāk atgūt spēkus pēc svētkiem!

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija