6 vakariņu paradumi, kas būtiski kaitē figūrai

Dzīvo gudri! 17.septembris
 
pexels.com
Daudzi neapzinoties vakariņu laikā mēdz pieļaut dažādas kļūdas, kas var kaitēt ne tikai veselībai, fiziskajai formai, bet arī labsajūtai! Izlasiet un noskaidrojiet, kādi paradumi var kaitēt jums, ja tos piekopjat vakariņu laikā!

pexels.com

1. Pārāk vēlas vakariņas

Viena no vislielākajām kļūdām, kas tiek pieļauta vakariņu laikā un kaitē veselībai, un pašsajūtai, ir pārāk vēla maltītes baudīšana. Ja jums nav laika paēst laicīgi vakariņas, tad šāda vēla maltīšu ieturēšana var ietekmēt jūsu miegu. Aizmigt ar pilnu vēderu būs grūti. Vislabāk ir pēdējo maltīti vai jebkādu produktu baudīt vismaz trīs stundas pirms gulētiešanas.

pexels.com

2. Šķidruma uzņemšana

Nereti pie malītēm klāt tiek piedzerti dažādi dzērieni - sulas, limonādes, gāzēti, saldināti dzērieni. Tomēr tā nav labākā izvēle, lai justos labi. Dienas laikā ir nepieciešams uzņemt vismaz divus litrus ūdens. Arī maltītes laikā svarīgi ir dzert ūdeni. Ir pierādīts tas, ja aptuveni pusstundu pirms ēšanas izdzerat glāzi ūdens, tas var palīdzēt zaudēt svaru.

pexels.com

3. Vakariņas pie televizora

Vakariņu baudīšana pie televizora, skatoties iemīļotu pārraidi, var šķist pavisam nekaitīga. Tomēr tā nav. Izrādas, ka skatoties televizoru un ēdot, nevilšus var apēst vairāk. Uzmanība lielākoties tiek koncentrēta uz televizoru un tiek palaista garām sāta sajūta. Vakariņas labāk ir baudīt mierā un klusumā, tādējādi apēdīsiet mazāk!

pexels.com

4. Steidzīga ēšana

Brīdi, kad jūtamies izsalkuši, tiekot pie ēdiena tas ātri tiek apēst. Tomēr ir vērts atcerēties to, ka steidzīga ēšana var nākt par sliktu! Ātri nobaudot, piemēram, vakariņas būs grūtāk pamanīt to, cik daudz ir apēsts. Līdz ar to vakara stundās varat uzņemt pārlieku daudz pārtiku. Izrādās, ka tie cilvēki, kuri bauda nesteidzīgi maltīti, vienā ēdienreizē vidēji uzņem par 66 kalorijām mazāk, nekā tiek, kuri steidzas.

pexels.com

5. Trauku izmērs

Runājot par vakariņām - izmēram ir nozīme. Ēdot vakara maltīti ieteicams izmantot mazāka izmēra traukus. Uz liela šķīvja novietots ēdiens izskatīsies mazāks, tāpēc psiholoģiski liksies, ka varat likt papildporciju vai papildināt jau esošo šķīvja saturu un jūs būsiet pārēdušies. Ja jūs maltīti novietojat uz mazāka izmēra šķīvja, proporcionāli ēdiena lielums šķitīs lielāks, jo tas aizpildīs visu šķīvi. Tādējādi ir iespējams apmānīt prātu un apēst mazāk.

pexels.com

6. Konservēti ēdieni

Nav nekas slikts maltītei pievienot klāt konservētu pārtiku, piemēram, tomātus, pupiņas, zirņus vai citus produktus. Svarīgi ir veikt divus mazus soļus. Viens no tiem ir šķirduma noliešana un nelietošana uzturā. Kā arī būtiski ir nomazgāt šos produktus. Kāpēc? Tāpēc, ka nenomazgājot tos, jūs papildus uzņemat sāli, kas nemaz nav nepieciešams.

Avots

*Raksti Lifehacks.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītības mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija