5 vingrinājumi, kas palīdzēs atbrīvoties no dubultzoda

Dzīvo gudri! 5.oktobris
 
pexels.com
Lai gan liekais svars ir visizplatītākais dubultzoda cēlonis, ne visi cilvēki, kuriem ir dubultzods, ir apaļīgi. Reizēm dubultzodu veicina arī ģenētika. Kas īsti ir dubultzods? Tas ir zemādas tauku slānis, kas atrodas zem zoda, radot iespaidu par vēl viena zoda esamību. Dažādi vingrojumi var palīdzēt samazināt dubultzodu.

Šie vingrojumi palīdzēs nostiprināt muskuļus žokļa rajonā. Līdz ar to regulāri, veicot šos vingrojumus, iespējams, samazināt dubultzodu. Vingrojumi nesniegs tūlītēju efektu, bet regulāri, katru dienu tos veicot, iespējams, pēc laika pamanīsiet izmaiņas.

pexels.com

1. Mēles vingrojums

Šajā vingrojumā nepieciešams "izkustināt" mēli. Paceliet mēli uz augšu un piespiediet to pie aukslējas. Kamēr jūsu mēle ir piespiesta aukslējai, kustiniet galvu uz augšu un leju.

pexels.com

2. "X-O"

Šis ir pavisam viegls vingrojums. Viss, kas jums jādara, ir vairākkārt jāatkārto burti "X" un "O". Tas ir jādara ļoti ekspresīvi. Sakot šos burtus, jums aktīvi ir jākustina žoklis, vaigi un kakls.

pexels.com

3. "Galva gaisā"

Šajā vingrojumā jums nepieciešams atliekt galvu atpakaļ un ar muti izveidot "O" burtiņu. Atrodoties šādā stāvoklī, jums jājūt, kā stiepjas kakla muskuļi.

pexels.com

4. Kakla stiepšana

Apsēdieties taisni. Un pastiepiet kaklu, cik vien iespējams tālu pa labi un pēc tam pa kreisi.

pexels.com

5. "Mēli laukā"

Šis var šķist muļķīgs vingrojums, bet tas ir ļoti efektīvs. Jums nepieciešams izbāzt laukā mēli, cik vien tālu iespējams. Pēc tam mēli kustiniet no vienas puses uz otru.

Avots

*Raksti Lifehacks.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītības mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija