6 neparasti padomi veselīgam organismam, kas dara brīnumus

Veselība 21.februāris
 
pixabay
Baiba Puriņa
 
Šie ieteikumi skaistumam un labai pašsajūtai varbūt var šķist savādi, taču tie noteikti ir iedarbīgi un tos der izmēģināt. Portāls "Brightside" apkopojis dīvainus trikus, kas palīdzēs uzlabot pašsajūtu pēc sporta treniņiem, veikt masāžu mājas apstākļos vai padarīt uzklāto grimu efektīvāku.

1. Svaiga ingvera tēja pēc sporta treniņa

Visi, kuri intensīvi nodarbojušies ar sportu, ir saskārušies ar muskuļu sāpēm nākamajā rītā pēc treniņa. Taču ir kāds veids, kas palīdzēs pret šīm sāpēm. Ingveram ir brīnišķīgas pretiekaisuma īpašības, tāpēc ieteicams izdzert krūzi ingvera novārījuma 10 līdz 15 minūtes pēc treniņa. Vienkārši novāri ingvera sakni ūdenī un izdzer 2 līdz 3 tasītes ar to pēc treniņa.

pixabay

2. Pievieno rīta kafijai kokosriekstu eļļu

Izrādās, ka, ja no rīta kafijai pievienosi tējkaroti kokosriekstu eļļas, tas palīdzēs stabilizēt cukura līmeni asinīs jau no paša rīta un uzlabot imūnsistēmu. Kokosriekstu eļļai piemītot daudz labu īpašību, kas uzlabo mūsu matu un ādas stāvokli.

pixabay

Tomēr jāatzīmē, ka Zentas Sokolovas rakstā "Neatkarīgā Rīta Avīze" norādīts, ka žurnālā Circulation apkopotie dati no 16 pētījumiem liek secināt, ka kokosriekstu eļļas lietošana uzturā būtiski neietekmē ne cukura līmeni asinīs, ne iekaisuma procesus, ne svara zaudēšanu un tai nav nekādu priekšrocību salīdzinājumā ar citām augu eļļām. Tas nenozīmē, ka kokosriekstu eļļu nedrīkstētu lietot uzturā, taču jāzina, ka tā nedara brīnumus.

3. Izmanto šīs 3 mājās atrodamās lietas masāžai

Ir trīs sadzīves priekšmeti, kas palīdzēs atbrīvot ķermeni no sāpēm. Viens ir mīklas rullis, kas lieliski palīdzēs masēt kāju muskuļus, īpaši augšstilbos.

Otrs priekšmets ir tenisa bumba, ar kuru var lieliski masēt izliekumu pēdā, vienkārši uzspiežot ar kāju bumbai un virzot to pa grīdu. Tāpat ar tenisa bumbu var noņemt saspringumu muguras muskuļos. Atliek vien bumbu virzīt pa muguru nedaudz tai uzspiežot.

Kad sāp mugura, sāpju mazināšani izmanto paštaisītu masieri - divas tenisa bumbiņas ievieto zeķē un aizsien zeķei galu. Tad novieto to pret krēsla atzveltni, lai bumbiņas ir katra savā pusē. Atspied muguru un "braukā" gar krēsla aizmuguri.

pixabay

4. Kā nomazgāt muguru grūti aizniedzamās vietās?

Mums visiem ir tas viens punkts uz muguras, kuru nekādi nespējam aizsniegt, lai cik lokani arī nebūtu. Izrādās, ka risinājums ir ... tīrs krāsošanas rullis. Jā, atliek vien uzklāt uz tā dušas želeju un viegli piekļūsi visām vietām.

pixabay

5. Etiķis un ūdens palīdzēs pret smakojošām pēdām

Nepatīkama kāju smaka ir izpaltīta problēma. Taču no tās ir iespējams atbrīvoties ar šo neparasto triku. Uz 20 minūtēm iemērc kājas ūdenī, kam pievienots etiķis attiecībā 2 pret 1. Tādejādi tiks iznīcinātas baktērijas, kas veicina nepatīkamās smakas rašanos.

pixabay

6. Sejas mērkšana aukstā ūdenī labākam grimam

Šis savādais skaistumkopšanas paņēmiens nācis no Korejas, bet, kā apgalvo "Brightside", ir ļoti efektīvs. Kad esi uzlikusi kosmētiku, uzklāj sejai nedaudz talka pūdera un tad iemērc seju aukstā ūdenī uz 15 - 30 sekundēm. Šis paņēmiens ne tikai piešķirs tavam grimam "matētu askētismu", bet aukstais ūdens palīdzēs ādai būt tvirtai un starojošai.

pixabay

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija