9 vienkārši veidi, kā uzlabot savu Jaunā gada rītu, atbrīvojoties no paģirām

Veselība 1.janvāris
 
pexels.com
Anete Ošleja
 
Tikko esam sagaidījuši jauno gadu. Viss likās tik skaisti, malkojām šampanieti, svinējām jauna gada iesākšanos, nospraudām jaunas apņemšanās. Šis viss bija tik labi, tomēr bieži vien 1. janvāra rīts nesākas tik jauki. Ja arī tu mazliet par daudz iemalkoji šampanieti, jo svētkos, taču drīkst, bet šodien galva plīst pušu un nezini, kur likties. Solot sev vairāk nekad nedzert burbuļojošo dzērienu, tad šie padomi palīdzēs tev ātrā veidā atkal justies labi un moži.

pexels.com

1. Kārtīgi izgulies

Viens no vislabākajiem veidiem, kā cīnieties ar pēcsvētku sajūtām ir kārtīgs miegs. Zinātnieki ir pierādījuši to, ka pēc kārtīga miega cilvēks jūtas daudz labāk. Miega laikā organisms atjaunojas. Palieciet gultā tik ilgi, cik vari, jo pat nieka papildus divas stundas palīdzēs justies daudz labāk.

Noderēja?

Pievienot komentāru →

Komentē

 
Anonīms
 
Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!
 

Lasītākie

Autorizācija