Sieviete sašutusi par pieredzēto veikalā; apsver iespēju to boikotēt

tautaruna.lv 8.aprīlis 2019, 17:15
 
Romāns KOKŠAROVS, F64 Photo Agency
Latvijā valsts valoda ir latviešu valoda, un tā ir viena no pamatprasībām darba sludinājumos, it sevišķi jau kandidātiem, kas vēlas strādāt apkalpojošā sfērā. Taču realitāte krasi atšķiras no vēlamā.

Kāda sieviete portālā sudzibas.lv paudusi neapmierinātību ar pārdevējas darbu kādā no Latvijā zināmām lielveikalu ķēdēm.

"Ļoti nepatīkama attieksme no pārdevējas Gaļinas, kura demonstratīvi ar visiem klientiem runāja un pie tiem vērsās tikai un vienīgi krievu valodā.
Visiem klientiem pie kases gan sākuma uzruna, gan visa tālākā komunikācija notika uzstājīgi krievu valodā. Es tiku skaidrā un uzstājīgā krievu valodā aicināts pie blakus kases, un tikai pēc mana teksta "kā lūdzu?", teksts tika iztulkots. Tas notika šodien 8.04.2019., ap plkst. 15.40."

Sieviete taujā - vai veikala politika apzināti ir vērstā uz latviešu un latviešu valodas diskcrimināciju.

"Redzot, cik droši un pārliecinoši pārdevēja Gaļina runāja tikai krievu valodā, jāsecina, ka nekas par to nedraud un tas notiek saskaņojot darbības ar konkrētā veikala vadību. Es nopietni apsveru iespējas turpmāk šo veikalu [tīklu] neapmeklēt. Man nav sava nauda jāatstāj veikalā, kur ar mani demonstratīvi atsakās runāt latviešu valodā!"

Viņa iesaka līdzīgi rīkoties arī citiem pircējiem.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 15:21

Jaunākās diskusijas